Thursday, August 21, 2008

AnDA nOmBOr yANg mAna SaTu..?

pilih salah satu nombor yang mewakili status anda sekarang.
> 1. baru lepas break up(happy sgt!)
> 2. baru lepas break up(sedih sgt!)
> 3. baru lepas break up(putus asa)
> 4. baru lepas break up(terpaksa)
> 5. baru lepas break up(saje jer!)
> 6. baru lepas break up(padan muka dia!)
> 7. single dan baru lepas kena reject (tak kisah pun. its your lost!)
> 8. single dan baru lepas kena reject (aduhh melepas lagi!)
> 9. single dan baru lepas kena reject (aku dah putus asa!)
> 10. single dan baru lepas kene reject (aku dah tak nak jumpa dia lagi!)
> 11. single dan sdg mencari
> 12. single dan happy sgt
> 13. single dan dah putus asa
> 14. single dan anti couple
> 15. single dan tak kisah
> 16. single dan sedang menyukai some1 (dia tak tahu)
> 17. single dan sedang menyukai some1 (saya harap dia suka saya jugak)
> 18. single dan menyukai some1 (dia fikir saya bergurau)
> 19. single dan meyukai some1 (tak mungkin dia couple dgn saya)
> 20. single dan sedang memikirkan ex
> 21. berpunya (boring sgt!)
> 22. berpunya (kami akan break up)
> 23. berpunya (saya tak nak parents tahu)
> 24. berpunya (kami bahagia^^)
> 25. berpunya (parents dpt tahu tp kami akan teruskan jugak)
> 26. berpunya (dia curang!)
> 27. berpunya (kami akan berkahwin)
> 28. berpunya (terpaksa)
> 29. berpunya (kami cuma main2)
> 30. berpunya (kami pernah kiss/make out)
> 31. it's complicated~(always pray for the best)
> 32. aku pn tak sure..sape nak apply..??




gapodiyo: mungkin 17 dan 32... hahaha

No comments: